piątek, 28 lutego 2014

Take you down another level

Hej!
Dzisiaj przedstawiam Wam luźną i niewymagającą stylizację z motywem azteckim w roli głównej. Bluzo-bluzka (kurde, nadal nie wiem co to jest!) pochodzi z Reserved, spodnie z Diverse, a na odnóżach mam Conversy. Prosto i wygodnie :)
To teraz z innej beczki. 
Ostatnio dostaję mnóstwo komentarzy na zasadzie "obserwacja za obserwację?". Powiedzcie mi, po co to komu? Jaki jest sens nabijania sobie sztucznych obserwatorów? Skoro ktoś dodaje mnie do obserwowanych tylko dlatego, żeby się "odwdzięczyć", to jaka jest szansa, że regularnie będzie odwiedzał mojego bloga, bo interesuje go to, co tu zamieszczam? Ja naprawdę nie potrzebuję fałszywych liczb. Co z tego, że nagle będę miała 1000 obserwatorów, skoro 90% z nich wejdzie na mojego bloga tylko raz? Cieszę się bardzo, kiedy ktoś dodaje mnie dlatego, że mu się najzwyczajniej w świecie spodobało, nie życzy sobie żadnego nieszczerego rewanżu i nie jest osobą, która nigdy więcej na tego bloga nie wejdzie. Takim to ja serdecznie dziękuję, mogą śmiało opuścić tego bloga natentychmiast! Za to każdy jeden, PRAWDZIWY obserwator to dla mnie ogromna radość :)
No to uciekam, ledwo się trzymam na nogach po trzecim już treningu w tym tygodniu. A jutro czeka mnie kolejny ;)
Trzymajcie się Robaczki!









bluza- Reserved
spodnie- Diverse
trampki- Converse
parka- Reserved

19 komentarzy:

  1. Świetny post zajrzysz tu:http://nutka-and-ludka.blogspot.com/ i klikniesz dołącz do tej witrytny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie piszesz. Świetna stylizacja. ♥

    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie :) Dzięki Twojej stylizacji przypomniałam sobie,że mam podobne spodnie :)
    co do odżywki zrobię recenzje jak ją wypróbuje :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, dzięki Tobie przypomniałam sobie,że mam podobne spodnie :)
    co do odżywki zrobię recenzje jak ją dobrze przetestuję :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie! :) Ja zazwyczaj wybieram te klasyczne, ewentualnie jakiś kolor, ale jednolity, bo po prostu obawiam się takich wzorków... Ale Ty bardzo fajnie zestawiłaś je z tą fioletową bluzą. :) A już w ogóle, ostatnie zdjęcie jest mistrzowskie - w parce i ciemnych kolorach wyglądasz fantastycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą z tym obserwacja za obserwację jest to żałosne, no ale cóż tak już jest, fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny blog ! rewelacja ;)
    obserwuję i pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosto, ale ładnie. Świetne spodnie :)
    Tak, scrapbooking to te albumy, dziękuję za komentarz!
    świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobną kurtkę.

    Pomóż mi dokonać wyboru w moim ostatnim poście.

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomenalne spodnie!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Azteckie wzory ze spodni i różowy motyw na bluzce fajnie współgrają. Bardzo ładny casualowy outfit.
    Również nie rozumiem tego ciągłego spamu, a ostatnio robi się go coraz więcej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie same podejście jeśli chodzi o ten cały spam i sztucznych obserwatorów - miło, że jest coraz więcej takich blogerek - te także mają ciekawsze posty, widać, że prowadzą blogi z sercem - ty jesteś jedną z takich osób.
    A stylizacja przepiękna : leginsy, bluza i trampki, i to tak genialnie połączone !
    Przejrzałam sobie parę twoich postów i naprawdę przyznaję, że ubrania super ze sobą współgrają.
    Niżej był outfit z sukienką - cudne !
    (obserwuję)
    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście luźna stylizacja :) jako, że zwracam uwagę na szczegóły muszę pochwalić Cię za paznokcie. Uwielbiam takie kolory, a ten idealnie współgra ze stylizacją.

    Pozdrawiam,
    http://teaspoon-of-pleasure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale jesteś piękna <3 bardzo fajna stylizacja :) lubię azteckie wzory, chociaż nie wiem czy sama bym je założyła :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne spodnie ! :) Motyw aztecki jest jednym z moich ulubionych, a Ty pokazałaś go w bardzo ciekawym wydaniu . Podoba mi się.:))
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne conversy :3
    http://dusiandkajra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o merytoryczne komentarze, a nie te składające się z kopiuj-wklej, bo na co komu takie nieszczere opinie? :)
Możecie zostawiać adresy swoich blogów, chętnie Was odwiedzimy :)