środa, 5 lutego 2014

Czarne słońce

Hej!
Dzisiaj w roli głównej moja ukochana eko skórka z Zary. Zazwyczaj noszę ją na wiosnę lub jesienią, ale dzisiaj użyłam jej zamiast marynarki, czy sweterka. Po prostu założyłam ją pod kurtkę właściwą, czyli tę zimową :) Na dworze wiało, stąd tak często występująca łapka przytrzymująca włosy.
Mam nadzieję, że nikt z Was nie musiał się o tym przekonać, ale na chodnikach jest bardzo ślisko. Szpilki owszem, wyglądają zawsze ładniej niż płaskie buty, ale zakładanie ich na takie chodnikowe lodowisko nie jest dobrym pomysłem. Ja doszłam do takiego wniosku już w drodze na zdjęcia, ale szczęśliwe oszczędziłam mojej twarzy bliskiego powitania z ziemią. Może to już kwestia wprawy :) 
Zdjęcia robiliśmy przy pobliskim domu kultury, a zaraz obok dzieciaki zjeżdżały z górki na sankach. Jako że sporo jeszcze we mnie z dziecka, koniecznie chciałam zjechać na pupsku, ale na szczęście chłopak trzeźwiej myślał i odwiódł mnie od tego pomysłu :-) Teraz próbuję przekonać go, żebyśmy kupili dupolot (lub jabłuszko) do zjeżdżania i wiśta wio! ;)














kurtka- Zara
bluzka- New Look
spodnie- Reserved
komin- Top Secret


13 komentarzy:

  1. świetny zestaw spodnie i kurtka idealnie się uzupełniają. Nic dziwnego że miałaś ochotę zjechać z górki w każdym z nas jest trochę dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :) super !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :)
    https://www.blogger.com/home

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja :) Świetny kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W końcu przekonałam się, że rację mieli ci, którzy twierdzili, że najbardziej będą mi pasowały odcienie różu i fioletu, a nie czerwieni. Tę kupiłam w Rossmanowej promocji chyba za 6 zł :) Pachnie słodkimi jagodami!

      Usuń
  5. kiedy kupiłaś spodnie!?? jakoś ostatnio? bardzo fajne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem ostatnio, ale odkupiłam je od jednej użytkowniczki na Vinted, także niestety nie wiem, z której kolekcji pochodzą i czy są aktualnie w Reserved :)

      Usuń
  6. jakoś nie podoba mi się trend noszenia kurtek skórzanych jako marynarki, ale buty masz cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, jak ja zazdroszczę śniegu :(

    Zapraszam serdecznie do siebie, miło będzie jak wpadniesz.
    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Ci w takim kolorze pomadki

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o merytoryczne komentarze, a nie te składające się z kopiuj-wklej, bo na co komu takie nieszczere opinie? :)
Możecie zostawiać adresy swoich blogów, chętnie Was odwiedzimy :)