środa, 23 kwietnia 2014

Stay High

Hej!
Musicie mi dzisiaj wybaczyć- mam kompletną pustkę w głowie, a nie chcę pisać byle czego na "odwal się". Wiosna, mimo że piękna, niestety mi nie służy. Kto ma alergię na pyłki, ten wie jak to jest...
Stylizacja wczorajsza. Te buty to jeden z moich najlepszych zakupów. Zapłaciłam za nie całe... 9,90 zł. Są mega wygodne, mimo że wysokie. Koszulę bez rękawów wyprasowałam rano i dopiero na zdjęciach zauważyłam, że znów jest pognieciona. Oczywiście naprawiłam to, ale na kolejne zdjęcia już mi nie starczyło czasu. Zdjęcia robione były w świetle żarówkowym, więc jakość słaba, a włosy przybrały zielonkawy odcień. Jak sami widzicie, wszystko nie tak ;) 
Uciekam oglądać nowy serial, za który się wzięłam- Breaking Bad. Oglądacie? :)






narzutka- Amisu
koszula- H&M
spódniczka- Amisu
buty- Centro


13 komentarzy:

  1. Ja na szczęście nie mam alergii :)
    Ładne rajstopki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. masz boskie włosy :)
    jaka ładna stylizacja taka elegancka :)
    poklikasz w linki sheinside ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz! świetne rajstopki:*)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rajstopy i fryzurka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te buty, też chętnie bym je przygarnęła, zwłaszcza w takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takich tanich butów to jeszcze nie kupiłam :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. buty za taką cenę warte zakupu :) szkoda ze w mojej miejscowości z takimi promocjami cenowymi to nie ma co liczyć. świetna stylizacja :) prosiłabym o pomoc, zajrzyj do mnie i poklikaj w banery sheinside lub firmoo :) wyświetlają się na stronie głównej. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz cudownie!!! ♥
    Pozdrawiam gorąco :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te buciki, ale cena jeszcze fajniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja i te nogi kochana cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie.;)
    Bardzo ciekawy blog. Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam.

    http://pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o merytoryczne komentarze, a nie te składające się z kopiuj-wklej, bo na co komu takie nieszczere opinie? :)
Możecie zostawiać adresy swoich blogów, chętnie Was odwiedzimy :)