sobota, 15 marca 2014

Wishlista Wiosna 2014

Hej!
Na samym początku muszę Was przeprosić za prawie tygodniową przerwę w blogowaniu. Niestety mam spory problem z zębem i siedzę na antybiotyku :( Kto kiedyś cierpiał na przewlekły ból zęba, który nie znika nawet po połknięciu maksymalnej dawki leków przeciwbólowych, ten wie, że ciężko normalnie funkcjonować.
Chciałam dzisiaj zrobić zdjęcia, ale pogoda w Warszawie skutecznie mnie zniechęciła. Beznadziejny wiatr, deszcz, a potem grad. W związku z tym przygotowałam dla Was nieco inną notkę, dotyczącą przemyślanych zakupów.
Zapewne każdy z Was doświadczył kiedyś podobnej sytuacji- pieniądze w kieszeni, przypadkowe wejście do sklepu, zakup super hiper ciucha, a potem rozpacz, że pieniądze wyrzucone w błoto, bo i tak nie ma z czym tego ciucha zestawić. Typowe! Już tyle razy, wędrując z dodatkową gotówką po mieście, zdarzyło mi się wejść do sklepu i kupić rzecz kompletnie zbędną, taką, do której i tak nie będę miała czego później założyć.
W tym roku postanowiłam stworzyć wishlistę, żeby takich sytuacji uniknąć. Ciuchy na wiosnę zawsze zaczynam kompletować zanim skończy się zima i dzięki temu mam spory zapas czasu, żeby znaleźć dokładnie to, na czym mi zależy. Zachęcam Was do takich rozwiązań, zaoszczędzicie czas, pieniądze i nerwy.
Co myślicie o mojej liście? Czy coś z niej również macie zamiar kupić? :)



 










 


40 komentarzy:

  1. Świetna lista, widać, że jest przemyślana - jeśli naprawdę kupisz te rzeczy, na pewno stworzysz dużo ciekawych zestawów. Totalnie wszystko mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kapelusz z wielkim rondem jest i na mojej liście :) w river widziałam idealny tylko drogi jak na kapelusz, zegarek Korsa również wkońcu zdobędę, już sobie upatrzyłam model:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki, podoba mi się Twój blog !!!! Może wzajemna obserwacja naszych blogów?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te rzeczy :)
    ja już na szczęście wyzbyłam się tego okropnego nawyku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kapelusz jest na mojej liście marzeń od dłuższego czasu, ale ciągle nie mogę się zdecydować czy z małym czy z dużym rondem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie jestem do końca przekonana, ale myślę, że przymierzę kilka i wtedy wybiorę :)

      Usuń
  6. pierwsza bluzka jest mega :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kapelusz. Chciałam taki kupić ale stwierdziłam, że rzadko bym nosiła. teraz żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł na zaoszczędzenie pieniędzy i kupienie naprawdę fajnych rzeczy! :))
    Pozdrawiam :)
    Mój blog :-) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. 3maj się! I oby ból zęba w końcu odpuścił! :)
    Świetne propozycje. Żadną bym nie pogardziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że obejdzie się bez wyrywania :(

      Usuń
  10. Większość z tych rzeczy już zakupiłam na wiosnę ;) No nie zdecydowałabym się tylko na kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super spodnie i szorty ♥
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    Zapraszam do MNIE♥

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne rzeczy :))

    Pozdrawiam
    katie-style.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy,na mojej liście na pierwszym miejscu rozkloszowana ,kwiecista sukienka i szpilki w kolorze cielistym :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko piękne! jeansowe szorty też są na mojej liście!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez planowałam kupić ten kapelusz ale całkiem przez przypadek znalazłam go w szafie mojej mamy, która kupiła go 8 lat temu w Paryżu. Jak widać moda nie przemija :)
    Pozdrawiam cieplutko !

    http://jestemanett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. na mojej liście też były sneakersy z blaszką i już je zdobyłam ;) szorty na pewno sobie sama zrobię i to nie jedną parę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne ubrania!!! zapraszam do mnie:)moze wspólna obserwacja?hmm http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne rzeczy!!! <3
    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. great pieces :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też kiedyś miałam taki ból zęba i nie jest to fajne. Życzę powrotu do zdrowia. :)
    Bardzo fajne ciuszki wybrałaś i pokazałaś. <3
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie. :)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zegarek jest już w mojej szafie, natomiast za kapeluszem nadal się oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz cudowny nagłówek. Bardzo mi się podoba twój blog, będę tu od czasu do czasu zaglądała :)

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, długo go robiłam :)

      Usuń
  23. Bardzo fajna lista, wiele rzeczy z niej już posiadam, w planach mam tylko jakies szorty obecnie ale nie mam jeszcze pomysłu w jaki styl pójść :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam wszystko oprócz zegarka - od roku wybieram jakiś fajny i wybrać nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Asos szpilki i dresowe spodnie są boskie!!<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne rzeczy! Absolutnie w moim stylu ;)
    Ja też często kupowałam pod wpływem impulsu i dlatego teraz namyślam się 10 razy :)
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne rzeczy, część z nich mam a części szukam.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. genialne inspiracje http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. koturny i szare, dresowe spodnie - również znalazły się na mojej liście must have ;)
    masz świetny nagłówek :)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne ciuszki i buciki :)
    obserwuje ! <3

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o merytoryczne komentarze, a nie te składające się z kopiuj-wklej, bo na co komu takie nieszczere opinie? :)
Możecie zostawiać adresy swoich blogów, chętnie Was odwiedzimy :)