wtorek, 28 stycznia 2014

Wymiana?

Hej!
Dzisiaj spędziłam z przyjaciółką bardzo fajny babski dzień :) Głównym punktem naszego programu, prócz wizyty w kawiarni i w kinie, była wymiana ciuchów, które już się nam znudziły. Ja oddałam kilka swoich, które Asia z radością przygarnęła, a te, które od niej dostałam postanowiłam Wam pokazać, bo są naprawdę śliczne :) 
Zachęcam Was do tego typu spotkań i wymian. Obydwie czułyśmy się jak po udanych zakupach, a nie wydałyśmy przecież żadnych pieniędzy! 
Mam już w głowie mnóstwo nowych stylizacji, a tymczasem pozostawiam Was ze zdjęciami. Światło żarówkowe niestety trochę przekłamuje kolory, ale na pewno sobie z tym poradzicie. 
Co podoba Wam się najbardziej? :)










9 komentarzy:

  1. beżowy sweterek jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka w jaskółki genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to jakiś pomysł :) Gdybym tylko miała koleżankę w swoim rozmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł i na pewno korzystny dla Was.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tą wymianą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja planuję zrobić z przyjaciółką kiedyś taką wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy nie planujesz sie przypadkiem pozbyć tej asymetrycznej czarnej sukienki?

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o merytoryczne komentarze, a nie te składające się z kopiuj-wklej, bo na co komu takie nieszczere opinie? :)
Możecie zostawiać adresy swoich blogów, chętnie Was odwiedzimy :)