niedziela, 2 lutego 2014

Eckhart

Hej!
Dzisiaj w końcu troszkę cieplej, więc skorzystałam z okazji i wyszłam na zdjęcia :) Spódniczkę od Asi połączyłam z białym sweterkiem z Reserved i z nowymi kozakami- kupionymi w outlecie za 79 zł, które były przecenione z 279 zł! Są świetnej jakości, wygodne, cieplutkie na misiu. Dla porównania na wietnamskich bazarach typu Marywilska, czy Bakalarska, podobne buty kosztowały pomiędzy 110 zł a 140 zł. O jakości chyba nie muszę mówić, każdy wie jaka jest i że są to buty, które po miesiącu wylądują w koszu. Już tyle razy skusiłam się na takich bazarkach na zakup, bo tanio, bo ładne... A potem po podliczeniu pieniędzy, które wydałam (choćby zeszłej zimy) na to badziewie, okazywało się, że kupiłabym sobie porządne, skórzane buty, które posłużyłyby mi dłużej niż jeden sezon. Także bazarki niech pozostaną miejscem, w którym można sobie kupić t-shirt na siłownię albo skarpetki :)
A wy kupiliście kiedykolwiek na bazarku jakąś rzecz, która służy Wam już długo i uważacie, że to jeden z Waszych najlepszych zakupów? Pochwalcie się i pokażcie zdjęcia jeśli macie :)








spódniczka- Zara
sweterek- Reserved
rajstopy- Gatta


18 komentarzy:

  1. Dla mnie świetna jest kurteczka , wszystko to co pikowane :)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna spódniczka:)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna spódniczka !!! Pięknie ja zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja, ja kupiłam na bazarku szpilki są mega wygodne nasze je zawsze jak mam okazję.. http://malinabymylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. http://juiojuio.blogspot.com/
    ŚLICZNA STYLIZACJA
    ZAPRASZAM DO MNIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny outfit! spódniczka najpiękniejsza :D

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna spódniczka! Na bazarku zawsze się coś trafi ;) Takie jest moje zdanie.

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny sweterek i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnica jest boska sweterek też, ale jak dałaś radę na mrozie bez kurtki to nie wiem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było na plusie, inaczej w ogóle nie ruszyłabym się z domu :D

      Usuń
  10. Świetna torebka i spódnica oczywiście też ,cała stylizacja na duży + :)
    __________________________________________________________________________________________
    http://zuza-zuzka-zuzanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobny mam plaszczyk ;) slicznie wygladasz ! Z wielka checia obserwuje
    http://www.ilonazakrzewska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne ubrania lubię właśnie taki styl ... ogólnie cała stylizacja jest genialna
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJE I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o merytoryczne komentarze, a nie te składające się z kopiuj-wklej, bo na co komu takie nieszczere opinie? :)
Możecie zostawiać adresy swoich blogów, chętnie Was odwiedzimy :)