niedziela, 9 lutego 2014

Inspirejszyns

Hej!
Za oknem świeci słońce, śnieg już prawie się stopił, temperatura na plusie... Mam nadzieję, że zima się kończy i za chwilę już zawita wiosna :) Mam mnóstwo inspiracji, które jednocześnie motywują mnie do stworzenia listy "must have" na wiosnę i lato, więc chciałabym się nimi z Wami podzielić. Co podoba Wam się najbardziej? Macie już listę zakupów na cieplejsze dni? :)





 



















inspiracje pochodzą z lookbooka, stylowi, pinterest, weheartit i kilku innych :)

6 komentarzy:

  1. super inspiracje! Drugie zdjęcie najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja lista jest bosko cudowna! <3 *.* Ja niestety jeszcze nie mam i nie wiem co bym chciała. Ale myślę, że z biegiem czasu się to zmieni.:D
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. OOoo mamo :( Oglądając te zdjęcia od razu poczułam letni powiew wiosny :) Wszystkie zestawy są cudowne- obłęd po prostu! :) Miejmy nadzieję, że wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o merytoryczne komentarze, a nie te składające się z kopiuj-wklej, bo na co komu takie nieszczere opinie? :)
Możecie zostawiać adresy swoich blogów, chętnie Was odwiedzimy :)