niedziela, 23 lutego 2014

Kręgi na wodzie

Hej!
Dzisiejsza stylizacja składa się z delikatnej koszulki przywiezionej przez przyjaciółkę z Mediolanu, spódniczki z eko skórki, botek na obcasie i mojej ukochanej, włoskiej marynarki kupionej już z 5 lat temu w SH :) 
Pogoda była świetna, cieplutko, słońce grzało... Podobno zima już nie wróci, więc chyba możemy się już wszyscy cieszyć nadchodzącą wiosną :) Po spacerze skoczyliśmy do galerii na ciuchowe zakupy- w następnej notce pokażę Wam, co udało mi się upolować na resztkach wyprzedaży :)
A wczoraj byliśmy w kinie na filmie "Jack Strong". Przyznam się szczerze, że niespecjalnie lubię filmy tego typu, ale ten był świetny. Niby nic specjalnego się nie działo, a jednak cały czas trzymał w napięciu. Bardzo łatwo było postawić się w sytuacji Kuklińskiego, zrozumieć jego strach, odwagę i poświęcenie- nie mam pojęcia jakich zabiegów w tym celu użyli producenci filmu, ale serdecznie im za to gratuluję. 
Całkiem niedawno w kinach był film o Wałęsie- wtedy mogliśmy dowiedzieć się jak wyglądał stan wojenny ze strony Solidarności, natomiast w filmie o Kuklińskim można było zobaczyć ten sam moment historii ze strony wojska. Niezależnie od tego jakie macie zdanie o głównym bohaterze i czy w ogóle macie jakiekolwiek- film bardzo polecam :)
A teraz uciekam upichcić coś dobrego! Uwielbiam gotować, może będziecie chcieli jakąś notkę kulinarną z moimi specjałami? :)
Buźka!













26 komentarzy:

  1. ale śliczna bluzeczka :) świetnie wyglądasz ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, te zakolanówki w połączeniu z butami dają niesamowity efekt nogi aż do nieba :))
    koszulka bardzo mi się podoba :) Zainspirowałaś mnie :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie i kobieco! a bluzka ma świetny print :)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę świetnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie, świetna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od pasa w dół - rewelacja. Super spódniczka, nogi i buty! Pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie skomponowany zestaw. Uwielbiam zakolanówki :) Gdzie kupiłaś pasek?

    Myśmy też na filmie ostatnio byli i nie podobał mi się aż tak jakby to wynikało z "recenzji" znajomych ale nie był zły. Trzymał w napięciu

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia pierwsza Klasa:)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post:)
    http://chicabombb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja! Rewelacyjnie wyglądasz :*

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna stylizacja, mam podobny pasek i uwielbiam go. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie są z Cubusa :) cudowna bluzka i spódniczka!!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna bluzeczk! Chcetnie poczytam post o gotowaniu.

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak to jest teraz taka moda blogowa:))
    To jest twoje osobiste zdanie, ja proszę tylko o klikanie, nikogo nie zmuszam do tego.
    pozdrawim
    ps.ładna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz doskonale! Zestaw z rockowym charakterem - tak jak lubię! Szczególną uwagę zwróciłam na koszulkę - jest piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zakochana w takich spódniczkach, ale zawsze jak przymierzam to wydaję mi się, że lepiej wyglądają na kimś niż na mnie... dlatego ciągle kupuję spodnie .
    Pogoda nas bardzo rozpieszcza by wyjść na jakieś zdjęcia przy chwili wolnego czasu :) Twoja stylizacja bardzo mi się podoba : )
    Buziaki i dodaję do się do obserwatorów ; **

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny set no i te nóżki! To chyba one grają tu pierwsze skrzypce :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz niesamowicie seksownie a jednocześnie dziewczęco i niewinnie. Idealny strój na randkę:)
    Fajnie nadruk z różyczkami tonuje mocną całość. Podoba mi się

    Pozdrawiam
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bluzka jest fantastyczna i fajnie ją połączyłaś z resztą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia, szczególnie spódniczka ♥

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zakolanówki!! *.* dobrze ci w nich!! :D
    trafiłam na twojego bloga przypadkowo, ale nie zaluje. bedziesz swietną inspiracją ;)

    Zapraszam na http://frikapado.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely Look! http://way2dress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o merytoryczne komentarze, a nie te składające się z kopiuj-wklej, bo na co komu takie nieszczere opinie? :)
Możecie zostawiać adresy swoich blogów, chętnie Was odwiedzimy :)