czwartek, 12 grudnia 2013

Moje nowe dziecko!

Hej!
W końcu jest! Nikon d5100- na ten model się zdecydowałam i jestem nim naprawdę zachwycona. W końcu zdjęcia będą dobrej jakości i przyjemniej będzie się je oglądało :) 
Popstrykałam dzisiaj trochę, żeby przetestować różnego rodzaju ustawienia oraz gadżety jak na przykład "kolor selektywny", który znajdziecie poniżej na zdjęciu bębenka albo "przyciemnienie", które zastosowałam na zdjęciu trzech lamp- było robione w samo południe, a po zrobieniu zdjęcia z tym efektem udało się uzyskać wrażenie przytulnego, wieczornego nastroju. Świetnym fotografem nie jestem, ale to cudo naprawdę potrafi odwalić ogromny procent roboty za każdą fotograficzną sierotę :)
Enjoy!













1 komentarz:

  1. Och tylko pozazdrościć aparatu.:D Zdjęcia piękne.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o merytoryczne komentarze, a nie te składające się z kopiuj-wklej, bo na co komu takie nieszczere opinie? :)
Możecie zostawiać adresy swoich blogów, chętnie Was odwiedzimy :)