piątek, 22 listopada 2013

Brave yourself! Winter is coming!

Hej! 
Wiem, że legginsy z motywem skandynawskim nadają się tylko dla modelek. Wiem, że leginsy z motywem skandynawskim i do tego poprzecinane poziomymi pasami nadają się tylko dla wysokich i potwornie chudych modelek. Wiem, że legginsy znoszone i zmechacone nie nadają się nawet dla tych brzydkich modelek tylko do kosza, ale co poradzić. Ja je uwielbiam, moja figura- a w szczególności nogi- może niekoniecznie, ale nosić je będę kolejną jesień i kolejną zimę! 
Koturny, które swego czasu nazywałam "paskudnymi kopytami" zagościły w mojej szafie i zwracam im honor- w odpowiednim zestawieniu wyglądają fajnie i, co najważniejsze, są naprawdę wygodne. 
Na górę założyłam czarny, długi, za duży sweter (serio, widać kiedy coś jest za duże, a kiedy jest ołwersajz). Ratowałam się złotym paskiem, który uważam za najlepszy zakup w ostatnim czasie. 
A torebka? Z River Island. Też już sporo przeszła, ale nadal jest moim numerem jeden wśród torebek.
Także tego... 
Enjoy!








Motyw skandynawski

7 komentarzy:

  1. Kochana masz bardzo kobiecą figurę i ciesz się z niej!!!! Te leginsy są przecudne!!! <3 I wcale nie są tylko dla modelek. Haha nigdy nie spotkałam osoby, która mówiłaby na koturny "kopyta" - bardzo ładnie Ci w nich.:) Moja dobra koleżanka też ma tą torebkę.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super look :) legginsy i płaszczyk są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie bardzo dobrze wyglądasz w tych legginsach :) Super stylizacja :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny płaszcz, legginsy też bardzo fajne.
    pozdrawiam i też obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta Twoja torba;) Pozdrawiam i zapraszam;)
    http://lifearthandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o merytoryczne komentarze, a nie te składające się z kopiuj-wklej, bo na co komu takie nieszczere opinie? :)
Możecie zostawiać adresy swoich blogów, chętnie Was odwiedzimy :)